Serwer ftp napisany w sfml

0

Czy da się w bibliotece sfml utworzyć serwer na własnym komputerze? Da ktoś jakiś link czy coś bo nie posiadłem jeszcze dobrej sprawności w obsłudze google. Wiem jak napisać klienta ale nie wiem jak napisać serwer.

1

Wyjście jest takie: albo obierasz ziemniaki brodą albo używasz do tego odpowiedniego narzędzia.

Użyj jakiejś gotowej biblioteki do tego:
libftp
ftplib
libCurl

0

A jeśli chodzi o opcje obieranie ziemniaków brodą to mógłbym wczytać dowolny plik zip, rar, txt, exe, itp?
I przesłać sf::Packet?
A potem zapisać na komputerze docelowym.
Jak miałbym wczytać plik zip aby go przesłać?

I drugie pytanie czy sfml ma obsługę plików? Dodawanie/usuwanie plików/folderów?

0

mozesz wyslac/zapisac/odczytac/wczytac etc wszystko co chcesz. Wszystko jest bajtami. Jedynie co potrzebujesz to znac rozszerzenie.

0

Zrobiłem funkcje wczytujące i zapisujące. Gdy wczytuje i zapisuje plik tekstowy wszystko działa dobrze ale gdy próbuje zapisać plik rar lub chociażby bmp to archiwum jest uszkodzone a plik bmp ma tylko 39bajtów (oryginał miał 59KB). Funkcja nie zapisuje dobrze plików innych niż txt, dlaczego?

int main()
{
    CFile File;
    File.LoadFile("K:/CodeBlocks/Projekty/BlenderFarm/cb.bmp");
    File.SaveFile("K:/CodeBlocks/Projekty/BlenderFarm/cb1.bmp");
    return 1;
}
#include <fstream>
class CFile
{
    public:
    std::string LoadFile(std::string path);
    bool SaveFile(std::string path);
    private:
    std::string sign;

};
std::string CFile::LoadFile(std::string path)
{
    std::fstream file;
    file.open( path, std::ios::in | std::ios::binary );
    if( file.good() )
    {
        file >> sign;
        file.close();
        return sign;
    }
    return 0;

}
bool CFile::SaveFile(std::string path)
{
    std::fstream file( path, std::ios::out | std::ios::binary );
    if( file.good() )
    {
        file << sign;
        file.flush();
        file.close();
        return 1;
    }
    return 0;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1