Witam coś tam kodze już w c++ ale aktualnie stoję na rozdrożu i chciałbym zaczerpnąć rady:].Mój Cel to Praca w firmie zajmującej się produkcja gier AAA na stanowisku Gameplay Programmer.
Skończyłem kurs programowania c++ ze strony http://cpp0x.pl/kursy/+ czytam książkę Programowanie Teoria i Praktyka z wykorzystaniem c++ Bjarne Stroustrup.
I Teraz potrzebuje rady w jakim kierunku rozwoju iść:
-Od razu Unreal Engine i klepać powoli projekty jeden za drugim zyskując doświadczenie?
(Tu mi się wydaje że nie rozwinę umiejętności pisania kodu i umiejętności c++ gdyż tam wszystko mamy gotowe i głownie klikamy myszką)
-klepać zadania do c++ np SPOJ itp aż będę w stanie robić te ŚREDNIE/TRUDNE i dopiero się zabrać za robienie Gier?
(Tutaj fajnie uczymy się logicznie myśleć ale tego kodu też za dużo tutaj nie napisze raczej będę siedział i myślał jak rozwiązać problem a chodzi o to żebym się oswoił z pisaniem kodu przynajmniej tak mi się wydaje).
-A może pierwsze jakiś SFML tam zrobić z 3 projekty i dopiero przejść na Unreal Engine/Zadania?
(Tutaj wydaje się najlepsze wyjście ale z drugiej strony WGL nie celuje w gry 2d wiec też wydaje się to lekką stratą czasu)
Mój aktualny cel to opanować język programowania c++ w stopniu dobrym.
A chodzi mi o wasze propozycje rozwoju popierane jakimiś argumentami z góry bardzo dziękuje za każdą odpowiedź.