konstruktor, destruktor, programowanie obiektowe

0

Witam, mam do napisania pierwszy projekt - grę z obiektówki. Nie wiem jak zabrać się za konstruktor i destruktor w swoim programie. Mam jedną klasę. Gra tworzy obiekt w menu, ale żeby użytkownik mógł wybrać czy chce zagrać jeszcze raz pamięć z poprzedniego działania na obiekcie powinna zostać wyczyszczona destruktorem. HELP


class Code
{
    public:
    	int history[9][4];
		int result[9][4];
		int *numbers; 
		bool win = false;
		void hack();
		void RefreshGame();
		void check(int i);
		int *generate();
		void wpisz(int i);
		void wygrana(int i);
		void newgame();
		
	/* Code();
	virtual ~Code()
	{
		delete [] numbers;
		delete [] generate;
		
	}
*/

};
1

To nie zmienia faktu, że mając jedną klasę podzieloną na więcej będę musiał stworzyć konstruktory i destruktory do tych właśnie metod

0
Exercise Book napisał(a):

To nie zmienia faktu, że mając jedną klasę podzieloną na więcej będę musiał stworzyć konstruktory i destruktory do tych właśnie metod

Dlaczego?

0
Exercise Book napisał(a):

To nie zmienia faktu, że mając jedną klasę podzieloną na więcej będę musiał stworzyć konstruktory i destruktory do tych właśnie metod

To co piszesz nie jest prawdą do metody nie mają konstruktorów i destruktorów

1

Wg mnie jeżeli prowadzący nie jest dziwakiem i nie zabrania ci na kursie c++ programować w c++(czyli np. używać kontenerów) to powinieneś od razu tablice zastąpić kontenerami, patrząc na ten kod to wyeliminuje twój problem z destruktorami, a przynajmniej destruktorem w tej klasie.

0
Oggy napisał(a):

Wg mnie jeżeli prowadzący nie jest dziwakiem i nie zabrania ci na kursie c++ programować w c++(czyli np. używać kontenerów) to powinieneś od razu tablice zastąpić kontenerami, patrząc na ten kod to wyeliminuje twój problem z destruktorami, a przynajmniej destruktorem w tej klasie.

Niestety często prowadzący zajęcia są dziwakami i zamiast uczyć języka uczą całej jego historii i ewolucji. Takie przynajmniej mam doświadczenia

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1