Dlaczego przy budowie projektu w moim IDE wymagane są .dyliby?

0

Witam, chciałbym się zapytać czemu przy budowie projektu w moim IDE są potrzebne .dyliby a jak buduje w terminalu to nie? Przecież korzystam z dokładnie tych samych komend. Dodam że mam macOS'a Cataline i takie błędy pojawiają mi się od Mojave, ale tylko jak budowałem w Xcode. Link do screenów: https://drive.google.com/drive/folders/1cl7lNq8rt65zcKxZbLiOg_yjsJ7HxUWW?usp=sharing

1

na pierwszym ekranie tylko budujesz, na drugim po zbudowaniu IDE próbuje uruchomić aplikację (czyli budowanie też się powiodło), a system ją blokuję z powodu zasad bezpieczeństwa, a raczej z powodu złych ustawień projektu (braku podpisu lub zadeklarowania, że można ładować niepodpisane biblioteki),

Jak w terminalu zrobisz

./Build2

To pojawi się ten sam problem.

Rozwiązania :

  • albo podpisać SFML
  • albo w swojej aplikacji włączyć hardening i wtedy wybrać wyjątek ładowania niepodpisanych bibliotek.

https://github.com/dart-lang/sdk/issues/38314

0

No, tylko tu jest problem bo po podpisaniu bibliotek i tak w xCode muszę włączyć tą opcję że może korzystać z nie zweryfikowanych frameworków. A nie wiem jak stworzyć taką opcje w swoim IDE, lub jaką ją obejść.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1